Een indruk van de werkzaamheden van de raadsfractie

Een indruk van de werkzaamheden van de raadsfractie

Foto: Reint Laan / eigen opnames

Fractie: Reint Laan, Hans de Jong, Nick Pourquié

Weststraat verkeersluw maken Samen met Groenlinks op aanvraag bewoners met handtekeningenlijst.

Woonvisie/ Starterswoningen enz. Nick zit namens SP in raadsklankbordgroep. 9 augustus nieuwe bijeenkomst.

SMWO jaarverslag en financiele verantwoording. Bestuderen voor 2 september (Nick)

Bomen en kademuren Oude Haven. Tweemaal intensief gesprek gehad met bewonerscommissiie en aparte info avond bijgewoond aan Oude Haven Zierikzee. Standpunt SP steeds opnieuw: Laat het College met een goed voorstel komen, gedragen door burgerparticipatie, waar we ja of nee op kunnen zeggen. Dit ipv steeds nieuwe zeer gedetailleerde amendementen LSD en CDA op het laatste moment te moeten beoordelen.

Jeugdzorg Evidence SP in klankbordgroep met vnl. Laurence Haack en PvdA. Zeer nauwgezet gevolgd, ook samen met wethouder Paula Schot.

Dorpsvisie Burgh-Haamstede kost heel veel tijd en inzet. Problemen met burgerparticipatie, LSD die de zaak naar zich toe trekt. En een voorzitter Veerhoek die door sommige inwoners op de vingers wordt gekeken.

Scharendijke Dorpsvisie Na klacht inwoonster, het dossier Citizenlab opgevraagd. (Reint)

Rotondes N57 ondergrond opgevuld met vervuilde grond. Volgens de papieren schone grond, maar kan het dat er nog batterijen en plastic inzit. Vraag gesteld door Hans. Reint zal contactopnemen met BNNVARA programma Zembla.

Camping Duinrand Zoveel mogelijk steun voor de huidige standplaatshouders

Klachtbehandeling
Samen met Laurence Haack (LSD). Nadruk gelegd op dat 'Iedere klacht is een cadeautje.'Nauwlettend in de gaten houden, zie ook brief Jos Hoeijmakers (Klachten 2019)

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

• Geen HTML toegestaan.
  • Regels en alinea's worden automatisch gesplitst.