SP Fractie op onderzoek uit in Burgh-Haamstede

6 september 2021

SP Fractie op onderzoek uit in Burgh-Haamstede

Foto: Reint Laan

De stand van zaken rond het maken van een dorpsvisie in Burgh-Haamstede roept bij veel partijen weerstand op.

Participeren moet je leren. Om een betere indruk te krijgen van de stand van zaken en om te horen wat er speelt bij de mensen in Burgh-Haamstede besloot de SP de bewoners van Burgh-Haamstede te bezoeken (hier aangekondigd in de Wereldregio). Daarom huurde de SP een rolstoeltaxi waarin Reint, Hans en Nick langs allerlei plekken in Burgh-Haamstde zijn gereden. Bij een broodjeszaak ontmoetten wij onze leden Jan de Groot, James Long en Thor en Hettie. Met hen ontvingen wij Rogier Meij (werkgroep verkeer samenwerking dorpsraad / bestuurslid stichting Bewaerschole), daarna kwam Kees Boogerd (petitie Albert-Heijn moet blijven waar hij is) en dorpsraad voorzitter Kees Veerhoek, en dorpsraad penningmeester Ton Hanse.

Foto: Reint Laan

Wij hadden veel vragen en kregen een beter idee over de behandeling van de dorpsvisie Burgh-Haamstede. Nog meer vragen, neem hier contact met ons op. Vanaf 9 september zal er meer inforrmatie beschikbaar zijn over de dorpsvisie en op 16 september is er een zoombijeenkomst met een "dorpsquiz" informatie over beide is terug te vinden op www.dorpsvisieburghhaamstede.nl.